tisdag 10 april 2012

tidig tisdag

Först vill jag ju säga att jag inte gått upp 8 kg utan "bara" 6.. lite fel på tangenterna :-)
Sen vill jag säga att jag INTE skyller på min väns cancer utan att just den gången när jag hade gruppmöte så hade nyheten inte riktigt fastnat och gjort sig verklig.
Det är inte därför jag haft en svart höst utan mer eller mindre vanliga problem som jag la för mkt vikt vid men penningproblem är aldrig kul men det är löst och inga konstigheter :-)

Imorse ställde jag klockan för att gå o träna innan jobbet :-) dubbel bedrift eftersom ungarna är lediga och jag inte hade nån tid att passa egentligen. Det var skönt och ensamt hihi

Nja, lediga o lediga.. lilla J har halsfluss och stora J har det nog på väg.. han kom upp med feber imorse..*suck*

Jullovet var stora J sjuk, inga roligheter gjordes då.. Sportlovet hade lilla J scharlakansfeber och då blev inget roligt gjort heller.. o nu påsklov och båda J är sjuka...

Kör shake idag med :-) lika gott med kaffe efter shaken men inte lika lyxigt som en bar/kaffe.

nåja det kommer.

Det blir hårdkörning fram till 28 april då det är Rockklassikerkryssning!! tjohooo *längtar*
paus

Hårdkörning igen :-)
over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar