söndag 15 april 2012

helgen gick..mensen kom..

hej hå vad det snöat! jättetrist men men :-)
ingen träning för mig sen i torsdags.. den jävla mensen kom och jag blöder ju som "Carrie" Jag tycker det börjar bli jobbigt att alltid blöda så himla mycket :-( kan ju inte göra nånting..
Jag käkar CykloF men det är ju inte så bra varje gång.. (har jag uppfattat) undrar om man kan få bort mensen utan att gå in i klimakteriet eller käka hormoner.. Jobbigt är det iaf
Inatt fick jag sova hela natten så det är på väg att bli normalt flöde nu (första 3 dagarna värst)
nog om det
Jag har ätit popcorn, smakat pizzakant, druckit latte så såå duktig har jag inte varit men jag är nöjd ändå :-)
Idag skiner solen och det blir väl en runda med hunden. äntligen :-)

må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar