måndag 9 april 2012

på återseende

Nu kan jag inte se mig själv längre med blida ögon! grr + 8 kg!!! *hjälp*
men nu har jag iaf tagit mig ur det svarta hålet och ser positivt framåt!! :-)) börjat med shakes (inte vlcd) och tränat! känns bra nu igen :-)

Itrim kan ju faktiskt dra åt helvete!! När vi signade oss så var det såå viktigt att vi kom, och att det inte gick att smita undan..
Jag var där senast i augusti på möte, mailade om att jag inte kunde komma på en gruppträff i september eftersom min bästa vän hade fått bröstcancer och jag ville vara där för henne.
Skrev även att jag ville ha ett induviduellt möte, Ingen respons mer än vilket sorts möte jag ville ha??? hallåå hur fan ska jag veta ? dom har väl det i systemet. jag känner nu att jag verkligen skulle behövt hjälp under den svarta hösten men dom sket i mig helt enkelt! så känns det.. :-(
Jag har inte orkat ta tag i detta och betalar snällt 750:-/månaden för iNGENTING! Jag tränar inte ens på itrim liljeholmen. Min itrimvän tog tag i detta så hon har fått upprättelse iaf :-) (hon har oxå inte blivit bemött på det sätt som det lovades, ingen som hört av sig och frågat var hon är)
lågt av dom!
Skönt att få skriva det, jag har som sagt inte orkat tänkt på det. Jag är ingen "snäll" person som i vanliga fall skulle låtit detta ske utan en och annan utskällning!!

hoppas ni andra haft det bättre och nått era mål!!!
:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar