måndag 16 april 2012

måndag igen

Idag har jag tränat! :-) alltid lika skönt. Mkt att göra på jobbet så hunden var hos svärisarna så jag tog träningen på väg hem.
Blir nog samma upplägg imorrn.
Nu har jag bestämt att mensen är slut, cyklof är bra, för bra.
På fredag ska jag o Marie ut o öla lite!!!sååå kul :-) Marie är min vän med cancer som hon nu inte längre har :-)))) no more cellgifter. Dock ska hon börja med hormontabletter.
Är så stolt över henne som kämpat och varit väldigt positiv!

Vi har bokat en liten minihelg i London när stora J fyller 8 år 5 maj, han önskade sig "åka dubbeldäckare" /så vad är bättre än London tyckte vi :-) bäst av allt är att FAcup finalen är den helgen!!!! inte för att vi kommer få tag på biljetter men såå jävla häftigt. 90.000 pers som kommer mingla runt Wembley!!! Kidsen ÄLSKAR ju fotboll, dom är såå lyriska.
Tobbe hejjar ju på Liverpool så det blir bra pubhäng :-))) (vi andra hejjar ju på United) hihi fast jag tror att lilla J hejjar på Chelesa så då ännu bättre eftersom det är dom som möts! Galet kul ska det bli iaf :-)))
Jag ville åka London Eye men stora J har ju höjdskräck så det känns ju dumt.. så det blir : Hamleys (största leksaksaffären) SoccerScene, Fotbollsaffär, dubbeldäckare/sightseeing & såklart Wembley, pubhäng med fotboll.

nu ska jag natta kidsen som är trötta efter en första skol/dagisdag efter 1 v sjuk halsflussvecka

over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar